Меню

Ніжна чуттєвість Far, Far, Closer

4 июня, 2021

Rosenthal — бренд, в якому данина традиціям поєднується з віяннями сучасного світу.

Краса, естетика, досконалість і, звичайно ж, стандарти високої якості — ось основи іменитого бренду. Тяга до інновацій і успішні колаборації з кращими міжнародними дизайнерами, архітекторами, художниками та знаменитостями — відмінна риса Rosenthal, яка дозволяє завойовувати серця своїх шанувальників у всьому світі, зберігаючи при цьому свою унікальність і ексклюзивність.

Не нав'язуючи будь-який певний стиль або диктуючи формальні установки, Rosenthal з легкістю поєднує в собі різні напрямки дизайну, залучаючи до створення своїх колекцій кращих художників і дизайнерів сучасності, кожен з яких вносить в цю концепцію свій індивідуальний відбиток. У лютому 2021 року Rosenthal спільно з французьким дизайнером та ілюстратором Моргеном Лехатом представив нову колекцію посуду Far, Far, Closer. Вироби прикрашають чуттєві ілюстрації, де руки й обличчя розповідають свої історії на сліпуче білому фарфорі.

Морган Лехат зобразив інтимну подорож в цей емоційний світ. Світ, де звертаючись до себе і заглядаючи у своє потаємне ми задаємося безліччю питань, відповіді на які часом так і не знаходимо. Ніжні, чуйні та водночас чуттєві мотиви охоплюють простір фарфору. Вони не обмежують себе формальними межами, але перетинають їх і возз'єднуються за їх межами, де діляться своїми таємницями й страхами та розповідають руками й особами свої потаємні історії про необхідність в дотику і близькості, з собою та іншими.

Колекція містить навмисно обмежений набір предметів: тарілки, чашки та піали різних розмірів, а також вази, випущені лімітованим тиражем в 100 екземплярів.

Ocean by Hering Berlin. Знову і знову!

Предыдущая

TWLV & Vogue UA: В гостях у Кати Сильченко

Следующая